Nedräkningen fortsätter

Har haft en jättemysig dag. Träffade på engelska Gillian (som jag lärde känna efter housepartyt förra helgen) och hennes oemotståndligt söta dotter på nio månader. Vi satt och drack cider i solen och bara hade det härligt. Ja, dottern drack mest mjölk på flaska, men hon njöt av solen hon med.

Sov så otroligt dåligt i natt! Bara låg och vred och vände på mig och var klarvaken fram till tre, och sov inget vidare efter det heller. Pratade med Lachy imorse och det hade varit likadant för honom, och jag hörde både honom och Andrew gå upp flera gånger på natten för att dom inte kunde sova. Har även sett flera andra på Facebook som skrivit att dom inte kunde sova i natt... Månen som spökar kanske? Skumt var det i vilket fall.

Så, efter att ha druckit några cider i solen gick jag hem och tog en tupplur. Nu är jag lite piggare och ska ta itu med min uppsats efter lite middag.

Dom ringde från Melbourne Skydive Centre och sa att någon hoppat av kursen som skulle börja imorrn, och frågade i fall det funkar att skjuta fram det en vecka så dom har lite tid att försöka fylla platsen. Längtar redan så att jag håller på och spricker, men det är bara att se det positivt och att det är en mening med allt.  Nu kan jag i alla fall fira Jennifers födelsedag fullt ut i helgen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback