Swedish Meatballs

Grym kväll igår. Komedishowen var sjukt rolig, och jag och Olle satt dubbelvikta av asgarv mest hela tiden. Den australiensiska publiken var aningens svårflörtad till att börja med, men efter ett tag hördes skratt från dom flesta håll. Carl-Einar Häckner spenderade en timme med att göra mer eller mindre lyckade magitrick, och vara allmänt dum i huvudet på dom flesta nivåer. Det funkar för mig!

Hängde kvar en stund efteråt och fick chans att prata  en vända med honom och ta några bilder.


Snubben är täckt i blod efter att ha avslutat showen med att täcka över sin ljudtekniker med ett lakan och sticka ett antal knivar i huvudet på honom, och sedan trolla fram honom igen oskadd.





Eftersom det var så mycket paparazzifotografer där var det svårt att veta vilken kamera man skulle titta in i... Haha, vet inte riktigt varför det ser ut som jag inte tittar in i kameran, det gjorde jag!


Nu måste jag skynda mig, det blir komedishow ikväll igen. Jennifers jobb har gett henne fribiljetter till den irländske komikern Andrew Maxwell.

Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback