Solsken

Idag var det en strålande sensommardag! Det är säkert dom allra sista nu så det gäller att ta vara på det. Därför la jag mig och solade en timme på South Lawn under lunchen.

 

Härligt!

 

Nu är jag hemma och skriver på min uppsats som ska vara inne imorrn. Eller ja. Jag varvar lite. Skriver 20 ord, kollar facebook, ringer Jennifer, tar bort en mening, läser några bloggar, pratar med folk på msn, skriver om ett stycke, kollar lite skydive-videor, osv. Mycket effektivt. Och nu har jag druckit så mycket kaffe att jag är alldeles yr i huvudet. Tusan vad den här uppsatsen skulle sitta långt inne då! 500 ord kvar, bara att jobba på...

Nä fan, man kanske skulle ta en kvällspromenad och gå av sig koffeinruset och få sig lite frisk luft? Det får nog bli så.

 

Häpp, häpp, häpp!

 


Kommentarer
Postat av: Peter L

Hoppas du skrapade ihop dom 500 orden till slut, gumman! Och kunde sova sen efter allt kaffe...



Kram

Pappa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback