Lördagsnöje

Hallå där!

Här sitter jag och spenderar min lördagseftermiddag på biblioteket i North Melbourne. Är tänkt att jag ska hinna med att transkribera dialogen mellan barnet och hans mamma till vårt grupparbete i First Language Acquisition. Efter det ska jag ge mig på fonetik-inlämningen och om det blir tid över, lite jobb. Hade tänkt gå till Vic Markets runt stängningsdags för att försöka få tag på lite billiga grönsaker. Herr Skörbjugg skickade ett vykort här om dagen och sa att han skulle komma och hälsa på snart. Ikväll ska jag och Olle på Shauns 21st. Det blir kul!

Nej, har bara några timmar på mig. Dags att sätta igång!



Kommentarer
Postat av: Peter L

Hoppas du tog dig igenom transkriberingen, fick i dig lite vitaminer och sen har en härlig lördagkväll. Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback