Bästa DJ:n?

När jag gjorde mig i ordning i lördags lyssnade jag i vanlig ordning på musik. Men eftersom jag nyss ominstallerat datorn och inte hunnit gjort några nya spellistor än så använder jag mig av iTunes DJ-fliken. Jag vet inte riktigt hur den funkar, men den lyckades plocka ihop en hel del bra låtar av det slag jag vanligtvis lyssnar på, såsom Breaking Benjamin, Alice in Videoland, Black Eyed Peas och The Hives. Hur den visste att jag ofta lyssnar på dessa har jag ingen aning, som sagt har jag knappt lyssnat på musik sen jag formaterade om.

Hursomhelst, två av valen är jag lite fundersam över. Nummer 6 är en gammal föreläsning från över ett år sen. Och nummer 11 är Hej mitt Vinterland med Vikingarna. Vart kom dom ifrån?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback