Exempel på exeptionellt inslag i australiensk morgon-TV

Rapporteringen av jordbävningen i Haiti är precis klar. Då kommer nästa viktiga nyhet. Prins William kommer på besök.

Mannen i studion använder ord som "the world's favourite royal" och "sex machine" och bollar sedan över till "Willy Watch", det vill säga tjejen på plats. Inslaget om prins William har hållit på sen några minuter innan jag började skriva detta och håller fortfarande på, till tonerna av Womanizer och Single ladies.

Ja, dom har ju sina prioriteringar i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Peter L

Vem f-n är prins William?

Postat av: Hip Tip Room Buddy :)

Haha diggar denna post och hade din blogg haft 'like

knapp hade jag tryckt direkt!! har inte last din blogg pa aslange men du har precis fatt upp min motivering och jag ska skarpa mig;)

2010-01-20 @ 02:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback