Snabb uppdatering

En snabb uppdatering fran ett regnigt Melbourne. Det visar sig vara valdigt krangligt att fixa internet hemma, sa det kan nog droja nagra veckor till innan vi far det, tyvarr.

Nu sitter jag pa jobbet, borjar om 10 minuter. Det kommer 80 amerikanska studenter hit, vi ska salja simkort till dom. Gjorde det i onsdags ocksa, och det var riktigt kul faktiskt.

I torsdags var jag ledig, sa jag Micke och Hanne akte och handlade massa second hand-mobler. Och sa blev det en svang pa Ikea ocksa. Sa nu ar mitt rum nastan helt iordninggjort. Trivs jattebra! Ska ta bilder och lagga upp sa smaningom.

Ikvall ar bada mina housemates borta pa en 21st, sa jag har huset for mig sjalv. Vi blir val en 10 personer som ska ha tacokvall, och sen gar vi eventuellt ut. Ser riktigt mycket fram emot det, ska bli himla kul!

Har massa annat jag vill skriva om, hoppas verkligen vi lyckas losa det har med internet snart. Ar inte alltid sa sugen pa att stanna kvar langre pa jobbet bara for att anvanda en dator...

Nej, nu ar det dags att forbereda sig infor den amerikanska invasionen.

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback