Vilken harlig dag!

Som solen skiner ute! Det ar helt underbart fantastiskt sensommarvader. Vilket otroligt bra humor man blir pa!

Motte upp Adam igarkvall efter att han slutat jobbet, och sen gick vi till Purple Emerald, dar Jennifer, Daniel och nagra av Daniels jobbarkompisar var. Riktigt skont stalle, hade aldrig varit dar forut. Det var ett tremannaband som spelade reggaemusik, sa stamningen var pa topp. Blev ingen sen kvall, men dock otroligt trevlig!

Ikvall ska vi pa footy, Collingwood - Hawthorn. Det ska bli skoj! Adam lyckades fa gratisbiljetter av en tant pa jobbet som eventuellt ar lite sma-kar i honom. Och det kan hon ju fa ga och vara om det resulterar i gratisbiljetter ;) Adam ar en Hawks-supporter, sa vi far hoppas att vi kan halla sams, haha.

Ska forsoka klamma in lite pliktskyldigt plugg innan dess. Jag maste (jo, faktiskt!) se The Day After Tomorrow for ett grupparbete, sa jag kanske tar och uppfyller dagens plugg-kvot med att titta pa den. Bra plan!

Slutar om 20 minuter, da ska jag mota upp Adam och hans syskon for lunch. Och en kall ol i solen moljigtvis. Yes!

20 minuter far se till att ga fort, jag ar hungrig som en varg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback