Spenderarbyxorna pa!

Okej, nu kor vi!

Forsta spenderingen, kl 11:07 - Peace and Love biljett x 2.

Andra spenderingen, kl 13:25 - Flygbiljett med Qatar Airways

Tredje spenderingen, kl 13:47 - Lyxfrukost pa cafe for att fira spendering #2.

Fjarde spenderingen, kl 14:23 - Toblerone fran 7 Eleven for att overleva jobbet. $4! Hutlost pris!

Sa, klockan ar nu 15:05 och jag har hittills idag lyckats spendera drygt 17 000 kronor. Bra jobbat ma jag saga!

Men nu ar det alltsa klappat och klart. Den 24 juni, lagomt till midsommar, landar jag och aussiepojken i Sverige. Ser sa otroligt mycket fram emot det! Jag gissar att det ar tanken pa det som kommer fa mig att bita ihop och traggla mig igenom resten av terminen. Tanken pa svensk sommar, och att traffa alla dar hemma igen. Jajajajaja! :)

Nu star jag pa jobbet och mumsar pa den svindyra Tobleronen. Slutar 18.30 och da ska jag till Jennifer. Sen far vi se vad som hander. Imorrn ar jag ledig och da ska vi bowla. Sen ar det slut pa frid och frojd da det kommer bli nagra stenharda pluggveckor framover. Men det tar vi nar det kommer.

Bara lite drygt tva manader kvar!

Kommentarer
Postat av: Peter L

Det blir jättekul när ni kommer och vi längtar!

Postat av: Micke

Mycket välspenderade pengar måste jag säga! Förutom kanske $4 för en toblerone :P



Ska bli kul att få träffa er igen i sommar!

2010-04-10 @ 21:43:08
URL: http://fortitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback