Joråmensåatt...

Ligger i soffan och kollar på Dharma & Greg. Jennifer ligger i den andra soffan. Två muntra bakisgökar. Jag förstår hur piraterna måste ha känt sig. En halv flaska rom är inte lika roligt dagen efter.

Det regnar ute. Men det spelar ingen roll, ingen av oss klarar av att ta oss ut genom dörren för att handla mat ändå. Därför har vi beställt home delivery pizza. På internet. Jag behövde inte ens prata med nån. Det passar mig bra idag. Med vår tur kommer ju pizzakillen vara assnygg när vi ligger här och sunkar järnet.

Min dator går inte att starta. Jag har fått deluxeviruset Orvar.

Jag skulle vilja dedikera en låt till den här dagen.





Fast egentligen är jag ganska glad. Jag och Jennifer ligger här och skrattar åt allting. Älskade vän. Och allt löser sig, på ett eller annat sätt. Det gör det alltid.

Nu ska jag krypa till toaletten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback