Pa jobbet

Det ar sa dott harinne. Jag har inget att gora. Och kunderna ar sura och snasiga. You gotta love it.

Inte sa langt kvar i alla fall. Drygt tva timmar. Okej, det ar ganska lange. Fan. Vet inte riktigt vad jag ska gora sen heller. Ska eventuellt ut med en kompis. Men inget ar sakert an. Jag ar rastlos som fa. Och roar mig sjalv med att... Ja, titta in i vaggen. Hahaha, bitter!

Jag vill ha aventyr! Galna eskapader och grymma upplevelser. Det ar sa sjukt frustrerande att va i det har landet utan att resa. Traffa alla backpackers och hora deras historier, men inte fa hanga pa sjalv. Gud, vad jag saknar det livet.

Fast jag trivs ratt bra nu ocksa faktiskt. Lovet gor mig sa rastlos bara. Ska faktiskt bli ratt skont att borja skolan pa mandag. Det ar faktiskt inget vidare kul att va ledig om man inte har pengar att gora nat for.

Nej, nu ska jag rycka upp mig. Gora en bra spelningslista och titta pa gamla kort pa facebook. Borde doda lite tid iaf. Wohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback