Kortfattat

Jag har väldigt mycket jag skulle vilja skriva om. Men jag vet inte riktigt vart jag ska börja.

Dessutom är det två veckor kvar i skolan, och jag har väldigt mycket att göra. Men noll motivation. Typiskt dålig kombo.

Förra veckan satt jag och stirrade x antal timmar in i datorskärmen utan att göra mycket vettigt alls. Nu börjar jag få lite mer press på mig dock, så jag hoppas att allt flyter på av ren självbevarelsedrift.

Jag kör mantrat för mig själv. Två veckor. Två veckor.

Och vet ni? Jag stannar inte här till nästa termin. Jag har kommit underfund med att jag inte trivs här. Jag älskar att resa, upptäcka och äventyra i Australien. Men att vara student och leva vardagsliv funkar inte. Det är alldeles för ytligt. Ingen substans, inget djup. Och sånt blir jag tokig på väldigt snabbt. Så jag kommer hem, troligtvis till jul, och flyttar till Lund i stället.

För där har dom ju så jävla mycket substans menar jag..! :P

Kommentarer
Postat av: kusin matilda

faaan vad kul! då blir vi typ grannar :D

2009-10-25 @ 18:54:54
Postat av: Peter L

Det känns som att du blir granne med oss också! 80 mil i stället för 1600...



Kram

Pappa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback