Where do we go from here?

Jahapp, och där kom den. Insikten att jag vill inte åka hem.

Fan, fan, fan. Thåström, var är du när jag behöver dig.

Kan någon kanske ta och skriva ett manus till mitt liv så jag har nåt att följa? För tydligen är mitt eget manus ganska så rörigt och svårt att tyda. Det är därför det blir lite förvirrat ibland.

Fast vad ska man med ett manus till egentligen. Det här är mitt liv, och det är jag som lever det. Men ibland hade det varit bra skönt med någon som kunde säga till en vad man ska göra. Det låter rätt tråkigt i och för sig.

Jag gör det nog bäst själv ändå. Trots att jag inte vet riktigt vad jag gör. Men det blir nog bra.

Nu ska jag fortsätta plugga. Book review och Travel Article står på schemat.


Kommentarer
Postat av: Robin

Hehe! Robin ler jättestort när han läser första raden! Går det att lägga bet på tiden i Sverige/vilken världsdel hon hamnar härnäst nånstans eller??



Bästa!



Krama.

2009-11-03 @ 23:15:31
Postat av: Elin Millén

Hej Helena!

Det blir bra vilket som. Både Sverige och Australien har sina för och nackdelar. Jag tror att det är bra att leta reda på var man vill vara och fundera kring vad man ska göra, men samtidigt så är det en fara i att hänga upp sig för mycket på det. Man är ju den man är var man än är och vad man än har omkring sig. Man får försöka hitta någonting inom sig själv som gör att man kan vara i nuet och ta det som är omkring en just nu. Sen kan det ju också vara bra och ta ett beslut och inse att det inte finns någon ultimat lösning. Man får helt enkelt lyssna på hjärtat och sen leva med de beslut man har tagit, försöka hitta lite ro i det och inte tänka på vad som hade varit om man hade valt någonting annat.



Så, nu har jag varit klok så det räcker för ett tag framöver. Eller förvirrad... Jag hade en bra tanke men jag vet inte riktigt om den kom fram. jag har jobbat hela morgonen så jag är lite seg i huvudet.



Personligen hade jag ju onekligen tyckt att det var trevligt om du var i Sverige. Fast trevligast av allt är ju om du är lycklig såklart! Men Sverige är ju så vackert nu på hösten... hehe.



Ha det fint och ta hand om dig! Kram Elin

2009-11-04 @ 12:27:34
Postat av: Helena

Hahaha, Robin det var en sjukt bra idé! Det finns ju inga riktigt säkra odds nånstans, så det kan ju bli riktigt spännande!



Och Elin, du är så klok! Blir så glad av dina ord. Det känns så skönt att höra någon säga att det kommer bli bra. Och hur det än blir hoppas jag vi kommer hinna träffas när jag kommer hem i jul. Saknar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback