Helg

Idag har varit en lugn dag. Sov länge, har tvättat lite och packat.

Imorrn bär det av till Sydney! Ska bli så himla kul. Är nästan två år sen jag var där sist. Sol, strand, parkhäng och party. Kan inte bli mycket bättre.

Sitter och väntar på att det ska bli dags att bege sig in till stan. Sista Sulfury-spelningen på ett tag nu, eftersom Alan  åker till Thailand i två veckor. Och sen åker ju jag hem över jul. Har lovat mig själv att ta det lugnt ikväll efter som jag har ett flyg att passa imorrn, men det har jag i och för sig sagt dom senaste två helgerna också.. Haha, får ta igen det i Sydney sen istället.

Har kommit in i en läsperiod igen! Har jag inget att göra sitter jag alltid med näsan i en bok. Underbart! :) Ser verkligen fram emot i jul, att sitta i soffan i vardagsrummet vid granen, käka skinkmacka, dricka julmust och läsa bok. Och kanske käka en och annan Aladdinask också. Mmm...

Nu kommer Alan hit en vända innan spelningen, så åker vi in tillsammans till stan sen. Ska lägga in några öl i kylen tror jag. Mmm... beer. Olle åker hem till Sverige imorrn och har avskedsfest nånstans, så kanske tittar förbi en vända där också.

Sitter med dörren på vid gavel och det är hur skönt som helst ute. Ibland älskar jag verkligen det här landet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback