Slut

Sjukt slut är jag nu, efter en fem kilometers löptur inklusive spurtstrid dom sista hundra metrarna. Så nu blir det till att duscha, svepa åtskilliga glas vatten och sen krypa ner i sängen för att titta på säsongsavslutningen av The Mentalist. Han är helt klart min idol, jag ska bli som han när jag blir stor. Jag skulle nog till och med sträcka mig till att säga att han är coolare än Macgyver. Och då har jag ju faktiskt Macgyvers autograf där hemma nånstans, så det vill inte säga lite det.

Imorrn kväll ska vi bowla och äta med jobbet. Det kan gå hur som helst. Bowlingen alltså. Och ja, ätandet med för den delen.

Nej, nu blev duschen ledig.

Tjo!

Kommentarer
Postat av: Peter L

Jag ska göra sammalunda, eller om det blir mer Guinness än mat här i Dublin kanske... Har just provat den första. Det får nog bli en paus i GI-andet dom här dagarna...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback