100 kilo bänkpress...

... tog jag inte riktigt, nä. But I'm getting there.

Skönt som tusan var det att få plåga musklerna sina i alla fall. Micke körde hardcore och åkte direkt från gymmet till en badmintonmatch på nio set. Själv ska jag bädda ner mig i soffan med en tallrik fil med banan och Rågfras, och se vad kvällens tv-tablå har att erbjuda. Inte lika hardcore jag vet, men alla kan ju inte vara lika stenhårda.

Ooh, kvällsol i ögonen. Tji fick du, regnet!

Dagens visdomsord kommer ju i alla fall från dagiset Sofie jobbar på. En liten kille har efter lite kämpande lyckats ta sig upp på gigantstenen deluxe. Varpå han sakligt konstaterar; "Den här stenen kan man i alla fall inte stoppa i fickan och ta med sig hem".

Så sant som det är sagt.

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha, barn ar valdigt kloka ibland.

Du hade ratt, nevis var det absolut basta ever! Herre gud, fick hoppa tva ganger ocksa! Las pa bloggen :D puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback