Våffeldagen

Idag är jag både gladare och piggare och känner mig feberfri. Solen skiner och jag har snart avnjutit min frukost. Härligt!

Idag blir det jobb hela dagen till klockan sju, sen dans i Falun. Också härligt. Dock är det helt ärligt inte så kul som det kunde ha varit. Koreografin är rolig, men allt går ju så fruktansvärt segt. På över en halv termin har vi kommit kanske en minut in i låten. Vi får väl i snitt fem sekunder ny koreografi varje gång. Inte så utmanande direkt. Menmen, så länge Stin är med så är det roligt i alla fall:)

Sen om jag har tur så får jag våfflor när jag kommer hem. Här ska firas våffeldag!

Tack och adjö.

Kommentarer
Postat av: Micke

Det blev ju våfflor, även om det blev lite sent. Men vi hann iallafall med under våffeldagen och det är ju ändå det viktigaste :)



Hoppas du får en bra och trevlig dag, efter en mysig morgon.



Kram!

2009-03-26 @ 08:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback