Mission accomplished

Blev dagen lättare med lite positiv inställning? Ja, det blev den! Haha, mer leenden åt folket.

Eftersom Karin kom in klockan sex och tillförde lite ny och frisk energi så gick dom sista timmarna fram till klockan 22 hur fort som helst. Halvflummigt som vanligt när vi jobbar tillsammans, så energin räckte mer än väl hela vägen. Eller vad sägs till exempel om en chaufför som lämnar Falun med kurs Borlänge klockan fyra, och har fortfararande inte synts till klockan halv sex. Klockan sex ringer han från Mora och säger att han inte har några körtimmar kvar, och att han kommer imorrn bitti i stället. Klockan halv nio ringer han i alla fall på dörren och lastar av varorna. Hur löste han det? Drog han lastbilen för hand? Jaja, jag skakade på huvudet i alla fall, och sålde inte mindre än tre skottkärror. Hell yeah.

Imorrn är jag ledig. Och Sofie jobbar såklart. På sitt turistdagis, eller hur var det nu? Pappa sms:ade i alla fall idag och sa att min dator har kommit :) Så jag är inte så lite sugen på att åka till Ludvika imorrn och hämta den om jag ska va helt ärlig... Eller klarar jag mig till måndag..? Tveksamt.

Dagens besvikelse: Munnen full av cola + en mentos skapade inte den fontänsprutareffekt jag var ute efter. Jag fortsätter att exprimentera med olika delar och propotioner, och återkommer med resultat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback