Födelsedag

En vecka som tjugotreåring, and still going strong.

Födelsedagen blev en utomordentligt trevlig dag i goda vänners lag. Dagen inleddes med mysfrukost tillsammans med Mikael, trots mina protester att behöva gå upp så tidigt på min födelsedag. Efter några timmars slöande i soffan tog jag mig in till Falun och träffade Sofie för att äta lunch. Några timmar av brunnsdjupa och inspirerande samtal senare tog jag bussen tillbaka till Borlänge för att äta middag på Broken Dreams med mor och far (helt ärligt gjorde jag inget annat än åt på min födelsedag..) Otroligt mysigt var det i vilket fall med god mat och spännande diskussioner.

Nästa och sista anhalt var hem till Rikard för lite öl och GH med honom och Kim. När Mikael jobbat klart långt in på kvällen kom även han och anslöt sig till kalasandet. Rikard satte standarden på en gång och öppnade dörren iklädd partyhatt och vilt trumpetandes med en flärp. Taket var fullt i ballonger och stämningen på topp. En sjukt mysigt kväll med underbart folk helt enkelt!

 


Tack allt folk som förgyllde min dag, tack för alla fina presenter, och tack för alla grattishälsningar på Facebook och sms.

Helena hade sin bästa födelsedag sen hon firade den tillsammans med hela Australiens gaybefolkning plus sina allra bästa vänner i Sydney. Och det vill inte säga lite det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback