Fördomsfull..? Jag?!

Idag kom det in en rundnätt, brunbränd man på jobbet. Han hade på sig en sån där beige fiskarväst med massa fickor på. Halvöppen var den, och han hade ingenting under. Till det hade han matchat ett par knall-lila glansiga shorts, och ett par träskor.

Min första tanke var att den där mannen måste ju vara göteborgare. Eller packad. Eller båda två.

Hur det var? Det har jag faktiskt ingen aning om, för han försvann lika snabbt som han uppenbarat sig. Men man ska lita på sina instinkter.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hrm hrm.. Han kan aldrig ha vart göteborgare. Då hade han ju inte försvunnit utan att tjöööta en stund först.. Tss tss.. Låter mer skåne tycker jag.

Postat av: Karin

Haha, då hann du aldrig fråga om han ville gå med i cluben då =P

2009-06-17 @ 19:16:50
Postat av: Martin

Tack för kommentaren och kul att du gillar klippet! Ska genast sätta mig och börja fippla med nästa...



Shoo!

2009-06-18 @ 13:01:57
URL: http://cmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback