Ett år

Nu har jag varit hemma i Sverige i ett år. Det är helt sjukt. Jag som inte ens trodde jag skulle överleva en månad. Time Flies.
Och om bara en månad är jag påväg igen. Det är snudd på ännu sjukare.

Hade i alla fall en otroligt bra vistelse i Göteborg. Kommer sakna staden. Och folket. Och alla vänner. Det är ju alltid när man gör saker "för sista gången" på ett bra tag, som man märker hur mycket man kommer sakna det. Men ett år hit eller dit, vad är väl det?

Har precis avslutat min lyxfrukost deluxe; baguette med chevréost och honung, och jordgubbar med mjölk. Ibland är det bra att vara mätt på kvällen så det blir kvar till dagen efter.

Nu lär jag klä på mig och skutta till jobbet. Jobbar varannan dag den här veckan. Man kan ju bli schizofren för mindre.

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback