Sol

Det är en härlig dag i Melbourne. Solen skiner och det känns riktigt vårigt i luften. Har suttit i två och en halv timme och skypat med Sverige, och precis ätit frukost/lunch. Så fort Jennifer är klar ska jag hoppa in i duschen, och sen sätta kurs på stan.

Dagens planer...? Strosa omkring, dricka kaffe, titta på folk, dricka juice, svänga förbi skolan och kolla läget och ja, bara ha en grym dag helt enkelt. Förkylningen är inne på host-stadiet, men det innebär i alla fall att jag mår mycket bättre och är piggare. Full av energi är jag då definitivt, så det kommer bli en bra dag.

Ikväll ska jag Jennifer och Anna ha tjejkväll, käka mat, dricka vin och ha allmänt trevligt. Det är definitivt dags att bunkra upp med goon, en vecka i Australien utan goon är nästan pinsamt. Eller helt enkelt bara väldigt förnuftigt, det beror på hur man ser på det.

Imorrn kväll blir det utgång med Anna och Lina + australiensiska vänner. Ser fram emot lite urspår. På lördag ska jag på footyn, Collingwood - Hawthorn. Ser sjukt mycket fram emot det! Även om jag numera faktiskt bor i Hawthorn är det Collingwood scarf: på, som gäller. Här ändras det inte på några principer:)

Nu är duschen ledig, dags att sätta fart! Sen in till stan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback