Melbourne

Jag orkar inte skriva så mycket, har inte sovit många timmar. Men har ändå haft en underbar natt. Långt borta, men ändå så nära. Och jag kan inte annat än le och vara lycklig.

Väskorna står, tro det eller ej, packade i mitt rum. Konstigt nog känns det inte ens en smula underligt att jag ska iväg. Det känns inte alls som att det är en stor grej. Som att jag ska och hälsa på en gammal kompis bara. Och egentligen är det ju precis just det jag ska göra.

Men ändå är jag så taggad! Så förväntansfull! Så äventyrlysten! Precis som det ska va.. :)

Så många jag kommer sakna, och framför allt längta efter. Men nu kommer jag ju hem till jul och det kommer gå fort. Svisch!

Nä, men hörni jag drar nu. Så hörs vi från andra sidan jorden. Och ses snart igen.

Lyckokick!


Kommentarer
Postat av: Karin

Åhhh ta hand om dej nu Helena =) Lycka till med allt och hoppas du blir och trivas bra! Det är du värd! Men då ses vi i december då =)=) Kramar från Mej och Maja =)

2009-07-08 @ 12:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback