Alice in Videoland

Yes! Trots att jag åtskilliga gånger sagt till mig själv att det inte går att ha en rolig utekväll i Borlänge, och då speciellt inte på S2, överbevisade jag mig själv i fredags. Nog visste jag att det skulle bli grymt när AIV spelade (eftersom det ändå var därför jag gick dit), men det blev en klockren kväll!

Precis lagom mycket folk, men ändå så pass lite att vi inte hade nåt problem att ställa oss längst fram och röja satan, dra igång hela publiken, high fiva sångerskan flera gånger och stå mot basisten och rocka loss tillsammans med honom. Efteråt kom dom ut och mingla, och vi pratade med dom allihopa. Skön stämning, asgött folk och en helt underbar kväll helt enkelt!






Kuriosa: Den som står och knäpper kort framför mig är ingen mindre än Jonas "Heavy" Stentäpp (från Hjalle & Heavy, Mimikry), numera nöjesskribent på DalaDemokraten


 


Kommentarer
Postat av: Nils

Hej själsfrände!:P Jag har vart i Borlänge 2 ggr, festat båda som en del av en roadtrip till fjällen.. Hade skitkul! Ena gången ville halva Borlänge döda mig av någon outgrundlig andledning och andra fick vi ha serösa samtal med polisen 2 ggr.. ändå lätt värt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback