Tjusningen med att vara ormtjusare

Tjoho, vad slut i huvudet jag är nu efter att ha suttit och skrivit uppsats i fyra-fem timmar. Det börjar ta sig i alla fall, även om det är en bit kvar. Har fått skrivit det mesta nu åtminstone. Nu är det bara att fixa till så att det går att läsa den också.

Ali Baba kom förbi förut med Krispy Kreme Doughnuts till mig. Han och Jennifer skulle iväg på nån slags food festival, och han tyckte synd om mig som skulle sitta hemma och plugga. Underbara vänner!

Igår då? Jodå, gratis öl är alltid trevligt. Vad mer kan man säga...? Och ormarna? Vi blev kompisar direkt! Jag kan ju säga att jag hade haft väldigt svårt att vara på en fest där två personer vimlade omkring med ormar runt halsen, för bara tre år sen. Nu älskade jag det! Så sjukt vackra djur! Och jag höll dom flera gånger. Det är svårt att beskriva vilken jäkla kick det är:)




Nej, jag ska nog lägga ner plugget för idag. Jag behöver få lite distans så jag kan läsa det med nya ögon sen. Dags att ta en dusch kanske. Doktorn kommer om en timme eller så. Då ska vi åka och handla lite och laga mat. Kanske inte blir bearnaisessås den här gången. Men det ska nog gå bra ändå.

Ooh! Såg just på nyheterna att Fuglesang är upp i rymden igen. Hur kan jag ha missat det?! AHHH! Extas! :D

Nej, nu blir det duschen.

Kommentarer
Postat av: Peter L

Fantastiskt! Jag minns när vi cyklade vid Valar på Gotland och det låg en överkörd huggorm på vägen. Du fick panik och hyperventilerade, fast ormen var fem meter bort och död. Hemskt.

Skönt att KBT:n hjälpte så bra, och att det fortfarande funkar!



Kram (dock inte av pyton-typ)

Pappa

Postat av: Micke

Kan inte säga annat än: Underbart! :) Kram!

2009-08-30 @ 13:26:31
URL: http://fortitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback