Ny blogg

Då var det dags igen!

Ny blogg, den här gången i ämnet Globalisation. Den kommer bara hålla på i ungefär fem veckor, men jag lägger upp det jag skriver
här i alla fall. Första inlägget finns på plats, så läs och njut.

Sitter och väntar på att tvätten ska bli klar. Hata dåliga tvättmaskiner som gör så att alla kläder får tvättmedelsfläckar. Men jag antar att det blir så om man väntar för länge med att tvätta och måste proppa maskinen full...

Sen ska jag in och ha tute i Globalisation där vi ska lära oss hur man skriver blogg... Hmm... Jaja, det är obligatorisk närvaro, så vad gör man inte. Sen blir det plugg deluxe! Måste peppa mig lite så jag får igång inspirationen.

Och vet ni? Det är sol ute! Värme! Ahh! Jag och Olle blir übersvenska så fort solen värmer lite grann, ställer oss och fånler och bara njuter. Men det är ju så härligt :) Nu är det faktiskt dags för vår.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Peter L

Kul att läsa (om) dina vedermödor i alla tre bloggarna!



Kram

Pappa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback