Money, money, money

Eftersom jag låg på latsidan och inte skrev något förra veckan, knåpade jag nyss ihop två nya inlägg till det kulturella underverket.

Annars då? Jag har insett att jag är pank. Kuljul. Fast det var ju rätt väntat. Kan ju säga att min skattefria lön räddar mig just nu. Woohoo! Så nu är det nudel och goon-dieten som gäller framöver. Mums! (Och nej mamma, jag tänker inte leva på enbart det. Jag menar snarare att jag inte kommer äta ute lika ofta eller köpa dyra drinkar på cocktailbarer. Så du kan va lugn).

Såg Harry Potter för andra gången igår. Förra gången hade jag hundra ungar utklädda i trollkarlsoutfits som sällskap. Den här gången var sällskapet mycket trevligare:)

Nej, lika bra att återvända till plugget. Är inte jättepepp. Men vad gör man inte.

Tjoho!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Varför såg du den igen? Är du självmordsbenägen? XP Nä, okej, så dålig var den kanske inte... Tom Felton är duktig. Saknar dig, tokmänniska. Jag ska bli lärare! (Lärarförbundet gav mig en ryggsäck.)

2009-08-24 @ 14:07:52
Postat av: Peter L

Vi följer med stort intresse Australiens nya kultursatsning! Heja på bara. Kan du inte bli deras svar på Blondinbella och tjäna grova pengar på det?



Kram på dig, gumman!

Pappa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback