Fredag

Sitter i soffan och väntar på att det ska bli dags att gå ut till spårvagnen. Ja, ni hörde rätt. Det händer ju inte så ofta att jag är klar i tid om man säger så. Men eftersom jag börjar 13.15 på fredagar så finns det i alla fall en chans att jag kommer i tid. Förra veckan kom jag i och för sig en halvtimme för sent, men det gjorde inte så mycket. Ingen verkar bry sig särskilt mycket i det här landet.

Skickade in min uppsats i morse. Känns skönt att ha det gjort. Är rätt nöjd, men det är svårt att säga hur bra det kommer gå, eftersom jag inte har nån aning om vad dom är ute efter. Jaja, eftersom det inte är mitt favoritämne är jag glad bara jag blir godkänd.

Fredag idag, helt sjukt vad fort det går. Har bara en timmes lektion. Tror Jennifer slutar tidigare än vanligt också, så jag möter säkert upp henne efter skolan. Måste hitta en bok att läsa. Nästa projekt i Professional Writing är att skriva en bokrecension. Det får inte vara publicerad tidigare än 2008. Och det får inte vara Stephanie Meyer... Hm, det lär ju utesluta dom första fyra platserna på bestseller-listan.

Inga direkta planer för helgen. Är fortfarande inne i den här euforin man får precis efter man lämnat in ett arbete, som gör att man kopplar bort allt vad plugg heter för en liten stund, eftersom man precis uppnått ett av sina mål. Men lite pluggtid ska jag försöka skrapa ihop. Har ju fem PNAs att läsa tills på onsdag. Fast det ska mest bli grymt kul!

Nej, nån slags utgång blir det säkert. Eftersom jag jobbar stängning imorrn så får utspåret bli ikväll. Visserligen stänger vi 21.00 nu på vintern, till skillnad mot midnatt under högsäsong... Så nog hinner jag ut efter jobbet imorrn också om jag vill, haha.

Nej, nu är det faktiskt dags att borsta tänderna och springa ut dom ohyggliga femtio metrarna till hållplatsen. Det är en mindre storm där ute, så jag ska försöka att inte blåsa bort.

Woohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback