Söndagkväll

Sitter här med mitt påskägg och min påskmust och pustar ut, när dagen börjar lida mot sitt slut. Var rätt trött och seg på jobbet idag, då gårdagskvällen bjöd på öl och tv-spel hemma hos Mikaels kompisar. Så sjukt sent blev det väl inte, jag tror vi skuttade (ja, faktiskt!) hem vid tolvtiden nån gång.

Hursomhelst, lite långsamt gick det på jobbet. Tur var det i alla fall att vi begav oss hem till Karro och Stin efteråt och fick lite sockerkick i form av underbart gott fika. Varsitt otroligt vackert ägg målade vi också. Pysselverkstad på hög nivå! Sen satt vi ute på deras balkong och snackade skit. Otroligt mysigt. Underbara människor.

Nu sitter jag här och är helt slut. Mikael är världens snällaste ikväll och har åkt iväg för att handla mat som vi ska laga sen. Han ska dessutom hem till sin kusin och låna hennes snowboard, för imorrn ska ha tuktas i backen, haha! :)

Efter att ha haft en förhoppningsvis grym dag i backen imorrn ska jag ut och äta med jobbet. Det ska också bli riktigt kul.

Så även fast jag är så trött så att ögonen faller igen, mår jag väldigt bra just nu. Många saker (förutom dom jag redan räknat upp) att se fram emot. Härligt.

Nu ska jag titta lite på tv och kanske ta en powernap.

Puss, hej.

Kommentarer
Postat av: Peter L

Pust, vet inte om jag har lust med nån must, just...



Men en kram får du förstås! Hoppas åkningen gick bra idag!

Postat av: Anonym

TACK, snälla söta du!!!

2009-04-16 @ 22:19:15
Postat av: Nils

Vart har du tagit vagen? Fan va gott med Paskmust!

2009-04-19 @ 10:39:07
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback