Förvirrad

Och här sitter jag och ser just en reklam där en bonde rider på en ko och äter Marabouchoklad. Det är ju inte så man blir mindre förvirrad direkt.

Jag funderar, tänker, grubblar och ligger och stirrar i taket om nätterna. Och jag måste ju bara bestämma mig och reda ut vad det är jag vill egentligen. Det är inte så mycket svårare än så.

Har i alla fall pratat massa med mamma. Och Felix. Och Rikard. Det var skönt. Och på torsdag ska jag förhoppningsvis träffa Elin och prata ännu mer. Om jag inte redan bestämt mig tills dess.

Jag har i alla fall, tack vare google, fått nys om en del saker som  ju faktiskt skulle kunna göra en flytt hem till Dalarna igen väldigt mycket intressantare. Man måste inte åka till andra sidan jorden för att förverkliga sina
drömmar...

Nu ska jag se på The Lion, the Witch and the Wardrobe, läsa lite kurslitteratur för att stilla mitt dåliga samvete och sen gå ner på torget och hämta Brisingr. Läsa hela kvällen. Och natten. Mysigt.


Hinkvis med te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback