Raddad!

Det finns julmustextrakt till Soda Stream. Jag ar raddad! Jag kan dricka julmust varenda dag i resten av mitt liv om jag vill! Hallelujah!



Pappa; detta ar en stubbie holder. Haller olen kall. Lange. Helt brilliant.



image178



Tillagg pa vill-ha-nar-jag-kommer-hem-listan:

  • Saltlakrits
  • Nyponsoppa med mandelbiskvier
  • Messmor
  • Smultron
  • Jordgubbar!!!



Slutar om en timme. Da ska jag och Lucy ga till nat stalle och titta pa nat band som spelar. Ja, ungefar sa mycket vet vi. Det var en kund vars band skulle spela och han tyckte att vi skulle komma. Visst sa vi.


Fast det regnar. Nade Sverige om det inte ar sol nar jag kommer hem! Da skriver jag hotbrev till John Pohlman.


Sadetsa.


Kommentarer
Postat av: matilda

det närmar sig .. saknar dig bara mer o mer :D kram kalas! ps. jag skulle ge dig all världens jordgubbar om jag kunde. i utbyte mot att jag fick ha dig hemma ett tag.

Postat av: Pappa C

Hurra!!!

Julmust i september!!!!!!

Bra och praktisk sak det där för övrigt, jag skulle kunna ha den för att värma mina spensliga vader.

2008-05-09 @ 11:15:00
URL: http://www.pappac.se
Postat av: emmy

Älskade älskade HELENA!!!!! var så längesedan jag hörde av dej. Hur mår du??? när kommer du hem? LOVELOVELOVE

2008-05-10 @ 11:55:38
Postat av: Rebecca-Allt utom räkor

JAG VET! ÄR DET INTE HELT UNDERBART!
JULMUST PÅ MIDSOMMARAFTON!
DET SKÅLAR VI FÖR!

Förlåt för de stora bokstäverna men jag blev så glad.

2008-05-21 @ 21:52:00
URL: http://rebcca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback