Flingor av snö

Det är härligt att gå upp en lördagmorgon (okej, allt har hittills låtit väldigt fel), om man när man tittar ut genom fönstret ser små små snöflingor som virvlar ner mot marken som hunnit bli bar. Kanske finns det hopp ändå, för jag tror det är rätt kallt ute. Jag fattar inte hur alla dom där pyttesmå, minimala iskristallerna kan bli ett tjockt täcke av vitt fluff. Men bara på den halvtimme jag varit uppe har det blivit nästan heltäckande vitt på marken.

Nu ska jag äta frukost, sen bege mig till jobbet. Kommer bli fullt upp idag, men det är roligt. Och idag ska vi ge allt för att nå champagnegränsen! Inte så mycket annat spelar nån roll, så länge vi får våra efterlängtade skumpaflaskor, haha.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback