Champagne!

Haha, dom hade sänkt gränsen utan att vi märkt det. Så vi sålde minsann champagne igår, och med råge dessutom! Woohoo! Fan va bra vi är! :)

Idag var jag seg som en deg på jobbet. Men nu är det bara en dag kvar. Och med lite julmust på lunchen ska det nog gå det med. Jag älskar julmust. Mmm.
 
Det är så kul att jag har så mycket att skriva om känner jag. Det måste ju också betyda att det inte händer så mycket i mitt liv vilket, tragiskt nog, är helt sant. Men lite dötid har väl ingen dött av... Eller nåt. Äh, snart så!

Frågan är ju bara då vad jag ska göra. Ta fallskärmscertifikat i Borlänge? Åka till Nice och plugga franska? Flytta till London och jobba? Eller skita i allt och åka tillbaks till Australien och plugga? Det är bra att jag har så lätt för att bestämma mig. Men återigen, jag är lite trött på att göra saker ensam. Jag har gjort det, är färdig med det. Så, är det någon som är på? Någon som vill ut på äventyr med mig? I want you.

Nej, någon timmes deg ska man väl hinna med innan jag däckar totalt. Lite Guitar Hero? Film? Läsa bok? Ja, det blir säkert bra. Ska gå och fixa i ordning lite te först bara. Eller lite varm choklad kanske. Mums. Är det nåt jag är bra på, så är det att göra varm choklad. Bara så att ni vet. 


Skål!!



Kommentarer
Postat av: alle

häng på oss vet ja! hade varit jätteroligt :) 3 mån oz, 3 mån nz, 3 v fiji, 1 mån usa. god jul! kramar

2008-12-23 @ 10:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback