Valborg

Kom just pa att det ar sista april och att jag egentligen borde sta vid en brasa och mysa. Se pa fyrverkerier. Springa runt pa parken. Eller det kanske jag ar for gammal for nu.. Jag har ju inte varit hemma pa tva valborg. Hur ar det, gar vi fortfarande pa parken?

Forra valborg spenderade jag pa ett sunkigt hostelrum med varldens sotaste dansk. Det kom jag pa nar jag pratade med Kristin idag och vi borjade ga igenom Sydney-minnen. Vilket tid det var... Vilka minnen. Vilken nostalgi. (Som till exempel nar jag och namnde dansk lag i en park tillsammans med Carro och... en annan dansk och tittade pa stjarnorna. Lycka.) Och nu sitter vi har, pa varsin kontinent, med pojkvanner som vi allt som oftast irriterar oss pa samtidigt som vi saknar Sverige nat otroligt. Ja, jag har en san har kvall. En san har funderade kvall. Vad ska jag gora egentligen? Egentligen vet jag ju vad jag vill/borde gora, men det ar inte alltid sa latt.

Ska ga ut med Lucy pa fredag. Det ska bli roligt! Skont att fa komma bort ifran allt lite. Och bo pa hostel igen, ha! Ska ta och kanna efter da, kanna hur det kanns. Vad jag vill.

Forresten, kommer ni ihag
den konstiga asiaten jag skrev om tidigare? Det visade sig att han mycket riktigt var ratt skum anda. Igar kom det fram att han anvant stulna kreditkort for att ladda pa sitt Global Gossip card hundratals av dollars internet tid. Menalltsahallavantalitenu.
Missforsta mig ratt, men har man ett stulet kreditkort (och magen att faktiskt anvanda det), skulle man kanske inte kopa sig en solresa till Fiji da? Natter pa lyxhotell? Gulddubloner och diamanter? Ven fan koper tremiljonerminuters Internettid? Ja bara fragar...

Jag ar ledig imorrn. Ska nog ut och demostera bara for att. Ga dar ensam med ett plakat som sager "Austin Powers for President".

Det ska jag.

Kommentarer
Postat av: Buttis mamma

Hej tjejen! Va fina ni va! Du passade jättebra i klänningen. Ett kuvert från Bona folkhögskola har anlänt. Kramar!

2008-04-30 @ 15:22:36
Postat av: Carro

Haha, "the green guy name's thomas!". Det var tider det :)

Postat av: joel

hehehehe.. märkliga asiater verkar vara vanligt här i australien ;D hahaha

2008-05-03 @ 08:15:23
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback