Konstig asiat

Kom precis tillbaka fran rasten och Felicity berattade att en kvinna kommit in och borjat skalla ut den konstiga lilla asiaten efter noter. Han skulle tydligen ha slangt massa skrap ute pa gatan, och nar hon fragade om han inte skulle ga tillbaka ut och plocka upp det svarade han helt sonika: "No." Efter det lamnade han resterna av pizzan till oss och gick. Jag smakade pa ett horn av en salamibit, men slangde resten i papperskorgen.

Har i alla fall borjat stada nu, tankte att jag skulle va ute i tid. Men det ar jattefa kunder i butiken, sa det verkar som dom flesta foljt mitt outalade rad och gatt ut och gjort nat med sina liv istallet for att sitta har.

Ha, tack Elin, nu kan jag lugnt komma hem! Annars hade jag nog fatt kopt med mig nagra liter...

Sofie, om du laser det har sa tycker jag du ska lasa
denna novell. Det var tva tjejer har pa jobbet som tyckte jag skulle lasa den, och jag tror nog att du skulle gilla den. Den ar lite underlig, men den har lite av din stil over sig pa nat vis tycker jag. Pa ett bra satt da.

Nej, men blir det aftonbladet.se nu kanske?

Kommentarer
Postat av: Peter

Väldigt vilken fart det blivit på bloggandet nu! Nån sorts ketchupeffekt eller? Men det är jättekul att läsa! (Salami med horn, det låter gott).

Mamma såg Coke Zero på Ica Maxi igår, så nog kan du komma hem vad det anbelangar...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback