Det beryktade goon- & pizzapartyt

En mycket trevlig kvall med valdigt god pizza och considerable amounts of goon.

Fyra brudar sittandes i soffan, fnissandes, pratandes, drickandes och diskuterandes. Blev aldrig att vi gick ut, men vi var ratt frestade dar ett tag sadar kring tva-snaret nar det bara var jag och Felicity kvar och vi fick sms fran Joel som jobbar med oss. Men att ga ut till en shitty student bar dar vi antagligen skulle varit aldst, och som dessutom stangde om en timme bara for att traffa en liten skitunge pa sjutton bast tyckte vi var att ga for langt. Dock var det ratt roligt att ge Felicity, som ar 25, pikar om hur sota hon och Joel skulle vara ihop bara for att hon i en svag stund under alkoholens inverkan rakat papeka att han ar ratt sot...



Felicity gor pizza
Felicity gor pizza.



Resultatet
Slutresultatet.




Goonparty-brudar
Goonganget (=foredetta och nuvarande workers pa Global Gossip) : Xisca, Helena, Felicity och Leila.


Ha, bilden ar valdigt ljus, men det ar bara for att vi tyckte det var jatteroligt att ha tva kameror pa sjalvutlosning (eller self extinguisher som jag sa fint sluddrande fick fram som oversattning =P) samtidigt, och tva blixtar blir alltsa dubbelt sa ljust... Eller? Ratta mig om jag har fel Far.


Suben gick ner i ett nafs, och nu dricker jag min andra Coke Zero for dagen. Jag vet Sofie, det ar inte bra for mig. Men det ar inget nufortiden. Ar det inte akrylamid i pommes fritesen sa ar det nat i sminket, eller i tandkramen, eller i fisken, eller i vattnet, eller i luften for den delen. Om jag nu anda ska blir paverkad och muterad av mystiska amnen i min omgivning sa kan jag val atminstone fa njuta av lite Coke Zero innan det borjar vaxa ut en extra arm pa mig.

Sadetsa.

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, får du gärna vara med i min tävling: http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!

Annars önskar jag dig bara en fin dag!

Postat av: Peter

OM ni lyckades få båda kamerornas blixtar att bränna av under exakt samma tusendels sekund, så skulle nog ändå inte bilden bli ljusare, för blixten känner av hur mycket ljus det finns och stänger av sig själv när det är tillräckligt. Så det blev nog bara en 2000-dels sekund per kamera i så fall. Så jag vet inte varför bilden blev så ljus. Kanske goon på kameran...?

Self extinguisher...
är inte det mer en sån där grej som dom har i Mission Impossible som förintar uppdrags-DVD:n när dom tittat på den...?

Funkar era kameror fortfarande...?

2008-04-11 @ 13:20:29
URL: http://eopl.blogg.se
Postat av: Sofie

Du har så rätt, Helena. Det är skit i allt, och något måste man ju få unna sig och ska man dö av bristsjukdomar och tumörer kan man ju göra det med stil - alltså, men en Coke Zero i handen. =P Själv är jag upprörd. Jag brukar aldrig vara särskilt upprörd. Det känns mycket märkligt.

Ska gå och tillverka ett vackert brev till dig nu. Utan farliga blommor och andra fruktansvärda ämnen som kanske kommer sprida dödliga sjukdomar i Australien.

Haha.

2008-04-11 @ 13:21:02
Postat av: Fröken Wallenberg

Det där såg fantasiskt gott ut!!!!
Jag noterar att du inte skriver med å ä och ö, hur kommer det sig?

2008-04-13 @ 00:23:03
URL: http://frokenwallenbergsangrydiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback