Dale Thomas

Yeah!

Kom precis fran footyn. Vi vann! Yes!

Riktigt bra match var det ocksa. Spannande och jamt i borjan, men sen drog Collingwood ifran och krossade dom! Haha.

Hade riktigt bra platser, eftersom vi fatt biljetterna av en av spelarna i laget. Efterat forsokte vi ta oss ner till omkladningsrummen, vilket visade sig vara svart forst. Men efter att Rory dragit det nagot vita lognen att han var "Ryan Cooks cousin" gick det vagen. Och vi fick traffa flera av spelarna:)




image162
Ryan Cook aka Rorys lillebrors barndomskompis (kusins, systers, svagerskas hund)



Trots att jag var blyg, svensk och inte tillrackligt full sa knuffade Rory fram mig sa att jag fick ta en bild med min favoritspelare - Dale Thomas.


Dale Thomas
Wohoo!



Nu ska vi pa till Felicitys konstutstallning. Sen ska vi kora tillbaka till Rosebud och sova. Vi ska ju faktiskt pa brollop imorrn och det lar ju ta ett tag for mig att gora mig i ordning. Speciellt eftersom jag tankt att locka haret.

Nej, att blogga efter att ha druckit fyra ol pa kort tid ar ingen hojdare, det marker jag. Se och njut av bilderna och forsok att inte lasa sa mycket av texten. Ja.

Go Collingwood!


Kommentarer
Postat av: Buttis mamma

Stort grattis till segern. Fina killar och tjej!
Du kan väl be Rory ta kort när du är färdigstylad och färdiglockad inför bröllopet.

Kramar i massor!

2008-04-25 @ 13:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback