Brollop

Pa allman (eller naja, pa mammas) begaran kommer har lite bilder fran lordagens brollop som trots mina tvivel visade sig bli en riktigt trevlig tillstallning. Gudomligt god mat och tarta, samt... en hel del all dricka. Brollop = gratis dricka. Gratis dricka av olika sorter. Under kvallen han jag val fa i mig ol, champagne, rott OCH vitt vin + en par Bundys & coke. Harlig blandning. Harkel. Som tur var hade jag atit ungefar en miljon snittar sa jag klarade mig hyfsat i alla fall. Aven om det tog mig till mandag eftermiddag att aterhamta mig helt.

For att gora diverse mammor glada kommer forst en serios bild pa hur otroligt vackra vi faktiskt var. Innan det borjade ga utfor menar jag.


Uppkladda till tanderna
Krull och Tott.


Efter ett antal mindre formaliteter vilket inneholl nagra "I do:s" hit och dit borjade kalaset pa riktigt.
 

Party har borjat

Helena dricker en ol....




Olhavning

...och en till...



Boven i dramat
...for att darefter ga over till lite blandad kompott. Barn; don't try this at home.



Brudparet
Det vackra brudparet



In deep thought
I vantan pa tarta..


Leende lockar... eller lockande leende?
Oskyldiga leenden innan det borjade med mer olagliga saker...



Maskerade rosen
...som att stjala bordsdekoration
¦
¦
¦
¦

Stulen bordsdekoration


Har kommer nu en liten anekdot till denna bild pa en Helena, vilken som ni mojligtvis kan se borjar bli aningens tipsy (=smaberusad) vid det har laget.

Helt allena sitter Helena, pa en stol i sin kjol och dricker alkohol (hoho, dar fick jag till det som Robert sa till Bjorne)

Okej, vi forsoker igen. Sittandes pa en stol, oskyldigt sippandes pa en rom & cola, blickandes ut over rummet och dom uppkladda manniskor som for tillfallet befann sig innanfor vaggarna, hande det sig att Helena dromde sig bort i sin egen lilla varld, sa som hon kan gora ibland. Och nar man ar sadar langt borta i tankarna (till exempel ridandes pa en slatt pa Nya Zealand) sa kan det handa att man glommer bort verkligheten en aning. Eller som i det har fallet; att man glommer bort att glaset man dricker ur har ett sugror i sig. Med dimmiga ogon, fortfarande i tanken galopperandes pa vidderna, hojer hon glaset for att ta en sipp av denna himmelska blandning. Nar man forsoker sig pa att dricka normalt ur ett glas som har ett sugror i sig resulterar detta oundvikligen i att sugroret petar en nagonstans i ansiktet. Till exempel i nasan. 

Da detta var precis vad som hande Helena rycker hon till sa hon nastan trillar av stolen och ser sig snabbt om for att se om nagon sett. Precis nar hon overtygat sig sjalv om att hon nog hade tur den har gangen, avbryts hon av gapskratt och hejarop fran Rorys kompis Jellie, som sett hela scenariot utspela sig. Typiskt. Men det ledde atminstonde till femton minuters asgarv for dom flesta av oss.

Naval. Efter ett par timmars sofistikerat samkvamande var det dags for att ga ut och parta loss pa riktigt. Da det var bokstavligen svinkallt ute, fick jag lana hoodie och slips av nagra vanliga gossar. Detta ledde till att Helena lekte gangster/rappare/hip hopare resten av kvallen. Vilket i sin tur ledde till att jag blev uppfiskad av en sakerhetsvakt som trodde att jag svimmat av pa golvet, nar jag i sjalva verket forsokte mig pa mina basta breakdance-moves.


Hoodoutfit
Jag och.. ja, jag har faktiskt ingen aning om vem det dar ar. Men det visar min vackra outfit i alla fall.



En hjalpande hand
En hjalpande hand, vilket uppskattas av Jellie


Och vi avslutar det hela med tva exempel av 'Helenas galna skrikmin'

Den galna skrikminen

Hogljutt
Vackert, valdigt vackert. Naval.





Det var det det. Se och njut.



/H

Kommentarer
Postat av: Peter L

Men inte får man väl överglänsa bruden? Det gör ju du, min älskling! Tycker stolta pappa i alla fall.

Och Rory ser ut som en kombination av det bästa från Harry Potter och Hugh Grant.

Massa kramar!

Postat av: Elin

HahahAA. Du är UNDERBAR!

2008-04-30 @ 14:18:19
URL: http://elinmillen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback