Bloggar

Nar man star framfor en dator hela dagarna ar det latt hant att man surfar runt lite. Aven fast man kanske inte riktigt borde. Speciellt nar det ar sa lugnt som nu, och man har absolut ingeting att gora.

Mestadels av tiden gar at till att lasa bloggar. Och med tanke pa den tid jag faktiskt spenderar pa att lasa andras bloggar varje dag sa tycker jag faktiskt att jag kan fa kalla mig sjalv lite av en bloggexpert. Eller i alla fall ge er en lista med dom bloggar jag laser varje dag, ifall ni vill ha lite tips pa bra lasning. Forsokte mig forst pa att gora snitsiga lankar, men det funkade inte alls, sa ni far klippa och klistra...

Angelicas blogg - angelica86nilsson.blogg.se
Annas blogg - tillvaron.se
Anna Bs blogg - luna1000.blogg.se
Blondinbellas blogg - blondinbella.se
Britas blogg - tintintin.blogg.se
Carros blogg - rotate180.blogg.se
Elins blogg - elinmillen.blogg.se
Emmas blogg - emmaandersson.se
Hillevis blogg - hillevilarsson.blogg.se
Karro & Stins blogg - veckmepusta.blogg.se
Kenzas blogg - kenzas.se
Matildas blogg - matildoos.blogg.se
Natashas blogg - peyre.blogspot.com
Ninas blogg - ninamarieericsson.blogg.se
Pappas blogg - eopl.blogg.se
Pappa Cs blogg - pappac.se
Saras blogg - saralu.blogg.se (aven pa Resedagboken som Livsaralundgren)
Sofies blogg - detartrevligtmedte.wordpress.com
Tobias blogg - grymtroligperson.blogg.se
Vedrans blogg - calvinbozic.blogg.se


Nagon som har tips om nan annan blogg som borde lasas?

Och vilka ar det som laser min blogg...? Namn och skonummer tack!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Läser typ också sådär många bloggar om dagen ;) ganska kul.

Postat av: John

Tjena! Synd att du missa en av de typ roligaste bloggarna! Du bör kolla den, finns en hel del gött å hitta..

Vi ses!

2008-04-11 @ 14:32:38
URL: http://johnkjellquist.blogg.se
Postat av: matilda

ja, det är nog ja på nått sett att ha dom :P lite trött bara på att en av dom aldrig läker. men det får ta sin tid. saknar dig. inte långt kvar nu tills jag få krama om dig. love you!

2008-04-11 @ 16:04:12
URL: http://matildoos.blogg.se
Postat av: Peter

STÅR du framför datorn? Alla vi andra SITTER ju! Vilken bra idé! Det är ju ergonomiskt kasst att sitta hela tiden.

Eller...
får man ont i ryggen av att böja sig ner för att se skärm och tangentbord... ?

2008-04-11 @ 22:02:23
URL: http://eopl.blogg.se
Postat av: Fröken Wallenberg

Hej Helena!
Läser du BÅDE Blondinbellas och Pappa C:s blogg? Det var en oväntad kombination. Jag tycker du verkar alldeles för intelligent och verbal för att läsa Blondinbella, Grymtroligperson-bloggen och Kenza. Men det kanske finns värden där som jag missat?
Hittade in här via pappa C by the way : )

2008-04-13 @ 00:20:28
URL: http://frokenwallenbergsangrydiary.blogg.se
Postat av: Felix

Fin samling du har där. Jag har skonummer mellan 44,5 och 46 :)

Kul med alla uppdateringar som sagt, keep it up!
Kram

2008-04-13 @ 20:24:49
Postat av: Linda

Jag läste ju då din blogg för första gången idag, men jag har lagt den bland favoriter. Därför skulle det uppskattas om du läste min. Åtmistone en gång. Inte för att den är jätterolig, utan för att jag tycker det är kul när jag ser att jag haft mer än 4 läsare per dag.

2008-04-17 @ 01:05:05
URL: http://naughtyshawty.blogg.se
Postat av: Fröken Wallenberg

Jag är så trög. Först idag har jag förstått att du måste vara Kung Theodens dotter? Kul! (Din pappa får nog förklara det där, ha ha)

Genant ser jag också att gulliga Pappa C har rekommenderat mig precis ovanför skallen på min egen förra kommentar. Jag måste ha varit stressad som inte läste de andra kommentarerna. Any way. Du har ett skönt språk.
Kommer det att kännas konstigt att resa ifrån Australien? En slump (antar jag?) är att både Pappa C och jag läser Joels blogg (joelsunderbara.blogg.se) och han har pluggat ett år i Australien. Han kommer hem om två veckor.
Jag rekommenderar hans tokiga blogg om du inte läst den förr. Vänl. hälsn. Frk W!

2008-05-18 @ 19:53:37
URL: http://frokenwallenbergsangrydiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback