R.I.P Felix

Var alskade lilla Felix. Varfor? Tolv ar ar lange for en katt, men anda. Du hade manga kvar.

Jag har nog inte riktigt fattat det an. Kommer nog inte fatta forran jag kommer hem och du inte langre finns dar. Tomheten ett litet liv kan lamna efter sig ar enorm.

Jag hoppas du har det bra uppe i katthimlen tillsammans med Mulan, Rasmus och Petter. Det vet jag att du har. Uppe i katthimlen finns det obegransat med stromming, kottfars och glass. Speciellt glass.

image125
image124image123
 

Kommer alltid alska dig, luddproppen min.

Kommentarer
Postat av: Peter

Fint att du också skrivit om vår älskling och lagt in bilder. Det är han värd. Det är snart en vecka
nu sen det förfärliga hände, och det är tomt, tomt. Tre katter ligger i vår säng, men det borde vara fyra.
Kram
Pappa

Postat av: Rasmus

Håller med far din.
Tråkit att mista en familjemedlem=(
Hoppas du har det bra där nere. Kram

2007-09-05 @ 11:27:11
Postat av: Sofie

Han får springa däruppe med Wilma och Astrid. De har det nog underbart ihop. =) Saknar dig, vän. Hoppas du tar hand om dig. Jag försöker ta hand om mig. Det går... ganska bra.
Tänker på dig.

2007-09-10 @ 15:25:04
Postat av: Angelica

Jag är ledsen över Felix bortgång. Kommer ihåg han när vi lekte när vi var små, då han va liten kattunge. Söta kort du lagt in, ett djur är oersättligt men alla ska vi den vägen vandra tyvärr. Får skriva som jag skrev till din pappa, man får minnas och glädjas åt den tid man fick tillsammans!! *Krama*

2007-09-18 @ 14:36:03
URL: http://angelica86nilsson.blogg.se
Postat av: Carina

Ja de är lika tråkigt för dig/er med. Men man får tänka på alla fina minnen som finns. Kram

2007-09-23 @ 08:49:05
URL: http://jobs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback