Lankar

Lankar till mina bilder och videor har nu lags upp i hogermarginalen av min kara far. Beskada och forundras!

Ar tillbaka i Cairns efter en vecka pa tva olika farmar i Innisfail. Easy living om man sager sa. Det mest kreativa jag gjort var att tvatta en bil och att klippa en grasmatta.

Dessutom har jag stott pa min varsta motgang hittills. Livet ar inte alltid en dans pa rosor, inte ens om man ar i Australien. Men det, och mycket annat, far jag ta och beratta om en annan gang. Nu kommer Alexander och hamtar mig snart, sa ska vi planera lite infor midsommar. Som ar imorrn! :D

Vi har i alla fall haft en aha-upplevelse vad galler bananer. Sugar Bananas, jag sager da det. Tar bananer till en helt ny niva. Det gar inte att beskriva, far ni chansen - smaka!

Sofie (Mobil)
22:54:39 02-02-2006
Helena! Har far du lite karlek.
Saknar sommaren och tror att
allt kommer ordna sig till slut.
Cappuccino.


Vannen. Du har en formaga att fa mig att bli stark.


Glimten i ogat, livslust och javlar anamma.

/H


Kommentarer
Postat av: Peter

Hej alskling!
Vi håller alla tummar vi har för att motgången ska vändas till medgång fredag förmiddag! Och att ni får till ett midsommarfirande som slår australiensarna med häpnad!!
Puss och kram
Pappa

Postat av: Carina

Glad midsommar. Hoppas de ordnar sig för dig. Hoppas du har varit in å kollat på min blogg.För jag har lagt in bilder som jag lovade :-)

2007-06-22 @ 06:27:52
Postat av: Carro

Hoppas ni far en underbar midsommar. Sjalv far jag nog spendera den sjalv. Jake ar val inte direkt perfekt om man sager sa. Naja..saknar er alla. Har en vecka kvar nu, ska bli javligt skont att komma hem. Puss

2007-06-22 @ 09:24:41
Postat av: Matilda

baby, saknar dig nått så fruktansvärt. men även om du inte är hos mig så gör du mig stark. jag försker stanna upp ibland och tänka på alla dina goda råd. jag hoppas allt är bra med dig. gotland kommer inte alls vara desamma utan dig! men jag ska tänka på dig när jag badar i hamnen och njuter av solnedgången vid raukarna.
tusentals kramar / lillkusin!

2007-06-26 @ 11:09:37
URL: http://matildoous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback