Mood Beams



Är den inte söt!?! :)

Min nya leksak, fick den med posten idag. Beställt från www.coolstuff.se. (Finns flera olika sorter att välja på)
För er som kanske inte ser direkt vad det är (själv tycker jag att det är uppenbart, men okej då) så kan jag berätta att det är...

...tadam: En lampa!

Märk att jag alltså endast har ett litet spöke här hos mig, men inte vilket spöke som helst, utan ett spöke som kan ändra färg. Med hjälp av olika ljusserier; lugna, snabba och epilepsiframkallande håller han (jag har inte hittat på nåt bra namn än) mig nu sällskap här på kvällarna. Och han kan även blinka i takt med musiken! Min lilla cutie pie. Hah, han är ju så söt så man förgås:)

Nu ska det bli storm också. Mm, märker det. Det blåser väldigt mycket ute. Och kvistar, grenar och blötsnö slår mot mitt fönster. Lite mysigt är det. Hoppas björken här utanför står stadigt bara.

Nu är jag ledig i två dagar. Det ska bli skönt. Har i alla fall lite mer att göra den här gången.
Imorrn ska jag och tjuvkika på The Wiz. Ska bli så kul, längtar!
På torsdag kommer Jan och Pia. Hoppas Matilda följer med.

Nu ska jag göra mig lite varm choklad (riktig choklad alltså, gjord på 6 dl mjölk som kokas på spisen, 6 tsk kakao och 9 tsk socker). Hoppas vi har lite vispgrädde också:)

Måste bara bestämma mig om jag ska se på ännu ett avsnitt av 100 Höjdare eller kanske The Storyteller. Vi får se.

BU!

Kommentarer
Postat av: Karro

Nämen har du skaffat dig en Barbara? =P

2006-11-01 @ 12:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback