Work it!

Sitter och lyssnar på massa Hip Hop och försöker få upp stämningen inför kvällen. Det går rätt bra faktiskt:) Gah, det ska blir så kul att dansa! Okej, nog för att det är en minimal streetuppvisning för niorna i Leksand, men jag ska ge allt ändå. Bara för att det är så himla kul! På det fem minuter långa programmet står Try Again med Aaliyah och London Bridge med Fergie. Det är sjukt att jag glömmer bort ibland hur mycket jag älskar att dansa. Men ikväll ska jag njuta under dom fem minuterna.. Och shaka mer ass än Stine:P

Helgen var underbart mysig. Hade besök av mina kusiner + farbror och faster från Sundsvall. På lördagen åts det på Dala-Floda Värdshus och sen... flippade jag och Matilda ur :P Kutade omkring i Mockfjärd, snackade om allt mellan himmel och jord, tog en drink på Heanöjet  (My god, did I just admit that?!?), hoppade omkring i snöhögar och undersökte massa konstiga ställen, som man aldrig skulle få för sig att undersöka annars. Hade så sjukt kul! Haha... Tycker så mycket om dig kusinen min. <3 (Och nästa gång måste vi få med oss Olle, eller hur?;) )

Är mitt inne i mitt sjudagars jobbmaraton nu. Helgen... Lyckades jag ta mig igenom. Trots sjukt mycket folk. Fick ju klä ut mig i fredags i alla fall, och gestaltade mycket elegant och trovärdigt en viktoriansk vampyr. Utan tänderna då. För det var det sämsta skit jag nånsin sett. Köp dom inte!
I söndags (dagen efter the big walkabout at night in Mockfjärd) var Helena... Sliten. Men det gick bra, fick hålla mig i kassan när det snurrade som värst, och tack vare en mosad chokladtomte överlevde jag det med.

Idag har jag köpt fem DVD-filmer till det eliminenta priset av 270:-, nämligen:

  • Skattkammarplaneten
  • Björnbröder
  • Kogänget
  • Batman Begins
  • The Chronological Donald (fem timmars gamla godingar med Walt Disney.. Yes!)

Det är så bra att man ser när alla priser går ner innan kunderna gör det :)

Idag kom det äntligen. Det stora bruna kuvertet från Work & Travel. Weeee! Allt ska lusläsas till grunden, och en visumansökan ska knåpas ihop. Men nu är det klart i alla fall. Den 4 februari 2007 bär det av!

Nu är det rätt fullt upp framöver. Ska nog inte få nåt problem med att fylla mina lediga dagar om man säger så.

10 - 12 november bär det av till Stockholm med Elin. Vi ska bo på fiiiint hotell, och se på Skönheten och Odjuret, shoppa mer eller mindre onödiga saker och bara ha allmänt, otroligt kul.

18 november
 ska jag och andra Elin på The Wiz. They wont know what hit them :P

23 - 26 november
finns det en hel del alternativ faktiskt. Antingen blir det Kupolen-personalfest på Bolanche den 25:e. Eller så blir det Sundsvall över helgen. Eller, om jag kan pussla ihop det med alla involverade (Elin, Matilda och ev. Patrik... Fast det vet han inte om än:P) så blir det Göteborg. Men vi får se.

Nej, nu ska jag bläddra igenom mina Australienpapper en snabbis innan det är dags att göra mig i ordning. Har lovat Stine att jag ska va kitad till max, haha!

Justja, Fly Wheels betalas av skattepengar! Bara så att ni vet.

Oh shit!


/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback