Nedräkningen har börjat

Idag bokade jag min Accelerated Free Fall-kurs. Jag ska lära mig skydiva på egen hand. 3e maj börjar den, vet inte hur jag ska kunna hålla mig tills dess. Men det är karaktärsbyggande att vänta och längta intalar jag mig. Hursomhelst är jag helt otroligt förväntansfull, pirrig och framför allt lycklig.

Satte igång och formaterade datorn här på kvällskvisten. Det var verkligen välbehövligt. Oväntat smärtfritt gick det också. Så när jag inte hade mitt största prokrastineringsobjekt tillgängligt så satte jag mig och plug... Nej, vänta nu. Det hade man ju kunnat hoppas, men så blev det inte. Jag fick ett ryck som jag väldigt sällan får, nämligen av det kreativa slaget. Och det gäller att ta vara på, för det kan försvinna lika snabbt som det kom.
Så det här knåpade jag ihop medan jag väntade på att datorn skulle tugga sig igenom uppdateringar och installationer.




Nu sitter den ovanför min säng. Det är helt sjukt vad jag längtar!

Sov så gott :)

Kommentarer
Postat av: Micke

Fy fan va sweet.. Jag är INTE ALLS avundsjuk på dig, looooovar! :P Eller, kanske lite avis kanske :D



Löste du problemet med scrollningen? Om inte: Du borde ha en ikon för musplattan nere till höger vid klockan. Högerklicka på den, välj Egenskaper (eller liknande). Leta reda på något som heter "Virtuell rullning" (eller liknande) och sedan "Rullning över långa avstånd" (eller liknande). Du borde där kunna klicka ur "Aktivera drivning" (eller liknande) och borde då bli av med problemet.. Förutsatt att det var det problemet du hade ;) Annars finns det massa andra inställningar du kan göra där.



Om mina instruktioner inte stämmer, så säg till så kan jag kolla närmare på det igen!



Anyhow, riktigt coolt att du gått hela vägen med AFF! GRYMT, du får lova lämna rapport sen!

Postat av: Peter L

Det är ett bra mått på entusiasm när man handritar en specialkalender att bocka av nedräkningen i. Härligt!



Gå nu bara inte så långt så du tillverkar en egen fallskärm av snören, tejp och papper och börjar tjuvträna i förväg...



Kram

Pappa

2011-03-30 @ 08:58:12
URL: http://eopl.blogg.se/
Postat av: Helena

Vilken bra idé pappa! Ska se om det kanske finns nån gammal Hajk-video som berättar hur man gör. Med en ryggsäck och Ica-kasse som bas. Jag bor ju på andra våningen också så det är perfekt!

2011-03-30 @ 10:01:23
URL: http://napok.blogg.se/
Postat av: Angelica

Åh vad häftigt! Lycka till =)

2011-04-02 @ 02:44:57
URL: http://mittarsomaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback