Onsdag

Jobb på elefanten sen tidigt i morse, sen seminarie och planering av våra research projects. Jag är som tur är i samma grupp Tom, en av mediakidsen som jag umgåtts med sen första början. Han råkar även vara sjukt intelligent och jobbar på Herald Sun, Melbournes största tidning. Typ som Aftonbladet. Så det är skönt att veta att man har nån vettig person att bolla idéer med.

Sjukt trött när jag kom hem, så jag firade att jag precis fått lön med att köpa pizza. Tandoori-kyckling med crème fraîche, tomat, rödlök, champinjoner och mango chutney. Mums!

Nu kollar jag på Top Gear och underhålls av medelålders britter som för närvarande provkör månbilar. Helt okej onsdagskväll.

Ska försöka komma i säng någorlunda tidigt så jag kan komma upp och få lite plugg gjort i morgon. Och imorrn kväll blir det den perfekta torsdagskombon - längtar!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-2/124984/images/2012/pic_193850886.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback