Grattis Jennifer!

I helgen fyllde världens bästa Jennifer år. Och när jag säger det så menar jag det verkligen. Jennifer är en sån här person som alla älskar ungefär fem sekunder efter att dom först träffat henne. En person som sprider glädje och peppar folk i alla lägen. Hon har varit min allra närmsta vän här i Australien, och har betytt otroligt mycket för mig.

I fredags skulle då Jennifer och Jared och äta på restaurang. Sen hade hon sagt att resten av oss skulle mötas upp på Miss Libs senare på kvällen. Vi hade alla gett diverse svepskäl om att vi kanske inte kunde komma, och kunde vi det så skulle det nog bli sent.

Men Jared hade ordnat så att alla hennes närmsta vänner satt där på restaurangen och väntade på Jennifer och honom när dom kom dit. Hon blev jätteöverraskad och otroligt glad! Åt en fantastiskt god middag, och drack en och annan öl. Stämningen var på topp och alla var på bra humör.


Av mig och Olle fick hon en sjukt snygg skinnkappa som vi visste att hon varit och tittat på och ville ha. Hon blev jätteglad :)



Suddig bild på vackert födelsdagsbarn!


Efter middagen åkte vi in till stan. Skippade Miss Libs som blir ett alldeles för fisförnämt/hippt indie-stället på helger (efter att vara världens mest avslappnade och sköna ställe under veckan) och gick till Fluid Oz i stället. Grym kväll med både nya och gamla bekanta. Min gamla manager från Global Gossip, Jeff, var där och bjöd på skitgoa shots. Nu var jag lite för dragen för att faktiskt minnas vad som var i dom, men man tände åtminstone eld på dom och toppade med muskot.

I söndags var det Jennifers riktiga födelsedag, så hon, jag och Bella åkte in och käkade på Dumpling House och tog några öl på Carlton Club. Också otroligt mysig kväll.

Nu blir det lugnt med födelsedagar ett tag, tills Andrew fyller år i juni. Kanske blir det en till husfest då? Det hade väl vart nåt!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Så glad jag blir när jag läser det här! Du är bäst Helena!! bäst!

2011-06-25 @ 03:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback