Pluggdag

Hoho, ja här sitter jag och pluggar inte. Vilket det är meningen att jag ska göra. Hittills har jag läst igenom alla bloggar på bloggkoll, kollat vad som hänt på facebook, chattat med Micke som är fast i Thailand och ätit upp ungefär hälften av min study motivation som idag består av hasselnötschoklad. Men nu har jag inget kvar att roa mig med, så då är det lika bra att sätta igång! Tänkte värma upp lite med ett snabbt blogginlägg bara, så att fingrarna kommer igång :)

Sitter i Frank Tate, vilket är en byggnad fylld enbart med datasalar och pluggrum. Rummet jag sitter i nu upptäckte jag bara för nån dag sen, och det har blivit min nya favorit. Det är en stor sal med höga fönster som går nästan ända upp till taket, fylld med mjuka härliga soffor att sitta i. Helt perfekt! Kändes lite fånigt att ta upp kameran och fota, men jag lyckades ta en smygbild i alla fall.



Fan, jag är nästan helt säker på att min dator har fått virus igen. Den beter sig konstigt och varnar stup i kvarten för massa Trojans... Borde försöka få tag på ett ordentligt virusprogram. Vill inte gå igenom samma sak som i höstas när jag trodde att jag förlorat precis allt. Nu lyckades jag ju rädda det tack vare Micke, men det tog ju ett par dagar att fixa. Och det har jag verkligen tid eller ork till att fixa nu.

Nej, nu tar jag och tröstäter en ruta choklad till. Sen är det dags att sätta igång!

Kommentarer
Postat av: lilla lekparken...

AH vad mysigt det ser ut!! jag vill ocksa plugga nu :) och du vi maste ju ses innan vi far till sveeedenland! vi aker den 18de maj, jag har bara jobb tills den sista april sa kanske kan komma och halsa pa dig i uni om inte nagot annat dyker upp, skulle vara kul att se vart du hanger liksom.



puss och kram till helena! :)



ps kollar din blogg varje dag nu, sa roligt att du lagger upp saker ha och dar!



xx

2010-04-21 @ 04:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback