Dagens Outf.. ehm.. marknadsinköp

Andra bloggare kör på Dagens Outfit. Då jag fortfarande äger ungefär så mycket kläder som ryms i ett par resväskor skulle det bli rätt enformigt om jag gjorde det. Men jag kände att jag bara var tvungen att dela med mig av dom fynd jag gjort idag. Om inte annat för att göra mamma stolt. Och bevisa (för mig själv om inte annat) att jag faktiskt kan bemästra mer än nudlar ;)

Så alltså, idag efter jobbet (vilket för övrigt var helt hysteriskt stressigt) knatade jag iväg till Vic Markets och handlade ingredienser till kvällens middag. Ser det inte mumsigt ut så säg! Kan ni gissa vad det ska bli? (Obs. Ledtråd längst ner på bilden).


Ca $20 gick kalaset på.



Nu ska jag ta och städa ihop lite, slänga på en tvätt och kanske ta mig i kragen och gå ut och springa en kortis. Det hade faktiskt varit skönt.

Ikväll blir det filmmys.

Och imorrn ska det bokas flygbiljetter är det planerat. Spännande!

Kommentarer
Postat av: mamma

Men vad billigt, ca 120 kr för allt detta! Blir säkert en mumsig middag av detta. Ser inte vad det är för kött men ser smarrigt ut. Och visst blir mamma stolt! Sen vet du väl att mannens hjärta går genom magen...........Mums mums ska ni ha det. Kramar!

2010-04-09 @ 12:12:25
Postat av: Peter L

Men vad är det i den vita plastpåsen? Bläckfiskögon? Fårtestiklar? Hajrom? Hoppas det blev en kalasmiddag ändå!

Kram

Pappa

Postat av: Helena

Vindruvor!

2010-04-11 @ 13:59:16
URL: http://napok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback