Nu är det gjort...

Dagen har spenderats åt att fylla i ansökan och knåpa ihop ett Statement of Purpose (ungefär som ett personligt brev där det gäller att smöra järnet och motivera sin framtid), vilket inte alltid är det lättaste. Men nu är det gjort. Brevet är postat och jag kan bara vänta. Alla håller tummarna, okej?

Nu sitter jag hemma i Mockfjärd och kollar på Urban Legends, ska snart skjutsa mamma till Borlänge. Därefter blir det handling och mysfredag med Mikael. Är sjukt hungrig, så jag längtar redan till vad-vi-nu-ska-laga-för-något. Jag röstar för wok. Mmm...

Jobb lördag och söndag men det är korta dagar så det ska nog gå bra. Vi jobbar på att styra upp en utgång imorrn också. Det hoppas vi på.

Nej, nu lär jag göra mig i ordning.

Huj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback