Infall

Jag har fått ett ryck, en galen idé, ett infall. Och det råkar faktiskt vara så att mina infall inte brukar vara så dumma när allt kommer omkring. Följ alltid magkänslan, det brukar bli bäst då!

Så förhoppningsvis hinns det alltså med Lund, Köpenhamn och ännu en sväng till Göteborg innan jag åker till Australien. Helt oplanerat och helt klockrent, yes!

Jag känner det nu, att jag är alldeles för trött för att skriva. Hungrig är jag också. Därför ska vi göra våfflor nu. Bästa idén på länge!

Kommentarer
Postat av: Micke

Som sagt, följ magkänslan. Gör det som känns mest rätt, man ska inte tvinga fram något annat när det finns bättre saker att göra.



Just do it, känns det rätt så är det nog rätt också :)

Postat av: matilda

hej vännen! jag tänkte höra om du har kvar filmerna från gatufesten? när vi sitter och sjunger till magnus uggla ;) isf vill jag gärna ha dom! saknar dig! puss och kram/ kusin vitamin!

2009-06-14 @ 13:13:25
Postat av: Nils

Infall är det bästa som finns. Bara man följer dem. Doooo IT!

2009-06-15 @ 22:26:35
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback